Ny glede på soverommet!

Soverommet mitt er et bra soverom – det har klesskap, stor seng, kommode og en bod. Jeg bruker soverommet hver natt – med mindre jeg er på overnattingsbesøk hos andre selvfølgelig. En stund nå har jeg lengtet etter noe mer behagelig i sengen. Heldigvis har jeg funnet det som passer perfekt, så nå har jeg en ny glede på soverommet.

Puten jeg hadde var ikke ny lenger og jeg har brukt den mye, faktisk så mye at den begynte å føles klumpete. Siden jeg ikke har tørketrommel ville jeg ikke ta den i vaskemaskinen…

Jeg nevnte for min mor at jeg kunne ønske meg ny pute til jul. Da gikk min mor på jakt – i sitt eget hus – som inneholder ganske mange ting. Hun fant en pute som ikke var blitt brukt og lurte på om den kunne passe. Jeg hadde en liten testrunde en natt, men den ble litt for tykk. Så jeg fikk med meg en annen pute (mine foreldres hus har mye nyttig) – en dunpute som er helt perfekt så nå er det en glede å legge hodet på puten hver kveld. Mykt og behagelig når jeg skal sove – så det er viktig å ha riktige gleder på soverommet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg