Ikke klar for flytur i morgen

Nå om dagen er det mange som drar på ferie – og noen av dem reiser med fly. Eller, skal jeg si at de ikke får reist med fly? Vel, jeg starter offisielt feriedagene mine i morgen og jeg er ikke klar for flytur – noe som er helt greit da jeg ikke har planer om å fly noe sted. Det blir hjemmeferie for min del og disse tider er det kanskje like greit. Det er for så vidt lenge siden jeg fløy forrige gang og det var ikke den heldigste opplevelsen så jeg har i ettertid ikke følt noe stort behov for å fly noe sted.

Om tog hadde vært billigere hadde jeg vært fristet til togferie litt forskjellige steder i Norge. Tog er etter min mening en god måte å reise på om en ikke skal alt for langt og en er villig til å betale for et sete… Det er enkelt å ha utsikt (så lenge været er greit) og det er stort sett behagelig seter. Bil er også en fin reisemåte – bortsett fra at bensinen er så dyr om dagen at det fort blir en dyr affære… Uansett – jeg trenger ikke være klar for flytur siden jeg ikke har noen langtrekkende planer for øyeblikket.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg