Hva har jeg strikket den siste uken?

Vel, jeg har blitt ferdig med to ting og gjort store fremskritt på et tredje prosjekt. Et par korte pulsvarmere og et babyteppe – begge jeg håper å få solgt på ett eller annet tidspunkt (gjerne med en gang siden jeg tross alt er ferdig med de).

Det pågående prosjektet er sokker – strikket fra den andre enden enn jeg er vant med for å si det sånn. Dette er nemlig første gang jeg prøver å strikker sokker fra tåen og opp. Jeg begynte på det prosjektet for over to måneder siden, men først nå har det endelig skutt fart. Tross alt var det mye nytt å prøve og lære: magic loop, starte med tåen, en ny type hel og til slutt en ny felling for mitt tilfelle.

Er du nysgjerrig kan du se på videoen under for der snakker jeg meg gjennom alt sammen (på engelsk…) og linker til noen gode videoer som hjalp meg med sokkene og ny læring.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg