Jeg gjorde det!

Jeg hadde bestemt meg i dag, jeg skulle gjøre det. Så nå er det allerede gjennomført!

Ny skriver er nå i hus så jeg kan skrive ut igjen. Modellen jeg har kjøpt kan brukes til å skrive ut, kopiere og scanne. Alle tingene jeg hadde på min gamle skriver som ikke fungerer lenger. Denne har i tillegg faks-mulighet, men det vet jeg ikke hva jeg skal med. Hvem fakser i dagene samfunn? Ikke jeg i alle fall. Jeg måtte jo selvfølgelig sette den opp og starte å teste den med en gang.

Med den gamle skrivere måtte jeg ta med meg pc’en opp for å få koblet den til. Nye skrivere er blitt så fancy at de er trådløse, så nå kan jeg sitte i stua og skrive ut på skriveren der den er. Jeg måtte jo selvfølgelig teste det ut med en gang, så tok meg ikke tid til å rydde.

Han jeg snakket med virket litt overrasket over at min gamle skriver var nesten ti år, og det var ikke før nå jeg hadde hatt problemer med den. Må si jeg føler at jeg har fått god valuta for pengene med den gamle skrivere; lurer på om denne kommer til å holde like lenge? Noe annet jeg syns ble litt artig når jeg skulle kjøpe denne var at selgeren sa den var litt tung. Nysgjerrige meg måtte selvfølgelig løfte på den for å teste; kommentaren min ble da noe som dette: “men denne var jo ikke tung, ganske sikker på at den jeg har hjemme veier dobbelt så mye”. Med andre ord, selv om denne kanskje er tyngre enn andre som var til salgs (og dyrere…), så var den mye lettere enn den jeg hadde fra før av.

Det er også mulig å kopiere flere ark på en gang med denne, det kunne jeg ikke med min gamle skriver. Så selv om denne var en av de dyrere, så føles det som jeg kommer til å bli godt fornøyd med den.

#shopping #skriver #printer #alt-i-en #hverdagsliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg