Skolebøkene! og endelig ferie :)

Når jeg fikk vite at jeg hadde kommet inn på skole ble jeg litt ivrig og bestilte bøkene på nett med en gang. Så nå har jeg skolebøkene og kan begynne å se i dem 🙂 Dagen i dag var dessuten siste dagen jeg jobbet før sommerferien starter. Offisielt starter jo ikke ferien min før på mandag, men siden jeg ikke jobber denne helgen, så velger jeg å tenke at ferien nå har startet. Det er en helt egen følelse, å vite at jeg har tre uker foran meg uten jobb. Jeg lånte dessuten med meg enda en bok som omhandler, vel, jeg kaller det selvdisiplinering.

Jeg har foreløpig ikke rukket å starte å lese bøkene jeg har lånt om det å få litt mer selvkontroll, så jeg kjøpte to lys. Selv om det ikke kommer fram på bildet her, har de en nydelig isgrønn farge. Jeg er veldig glad i stearinlys, men det er sjelden jeg bruker det om sommeren – da er det jo så lyst. Om høsten og vinteren derimot – da kommer stearinlys virkelig til sin rett syns jeg. Spesielt sammen med en kopp te eller kakao og en god bok eller film/tv-serie.

Fordelen med å kjøpe lys på årstider jeg ikke bruker så mye av det, og ikke alltid følge fargetrenden – de er ofte på salg 🙂

Kjersti

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg