Nyheter – når på dagen?

Dagens spørsmål er når på dagen leser du nyheter?

(jeg regner med at de aller fleste leser nyheter)

Jeg prøver å ikke lese nyheter for tidlig på dagen rett og slett fordi de ofte er negative, sensasjonelle og jeg blir litt opphengt i å tenke på de fremfor å komme opp med egne tanker og ideer. Når jeg leser nyheter sjekker jeg stort sett alltid minst to nyhetskilder for å få et bredere perspektiv fordi selv de som påstår at de er objektive – vel, alle skriver/snakker fra sitt eget ståsted…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg