Med eller uten tommel?

Om du bruker pulsvarmere – vil du ha med eller uten tommel/tommelhull?

Jeg elsker å strikke og har strikket en del pulsvarmere etterhvert; både fra eget design og fra andre mønster. Noen med tommel, noen med tommelhull og noen uten. Likevel klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hva jeg liker best – kanskje fordi det føles om de er til hvert sitt bruk? Uansett syns jeg pulsvarmere er geniale fordi jeg fryser så lett på hendene – spesielt når jeg sitter og jobber på pc’en hele dagen – ikke alle steder er like varme og da er pulsvarmere et lurt tillegg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg