Manglende før- og etterbilder

Reklame | Gymgrossisten

Har jeg strikket i dag? Selvfølgelig – satt til og med litt ute i sola og gjorde det (ja, jeg husket solkrem). Det har vært et nydelig vær ute i dag så jeg har fått jobbet noe i hagen. Riktignok i bukse og genser – noe som ble litt i varmeste laget etterhvert. Hvorfor tok jeg ikke bare på meg t-skjorte og shorts? Enkelt, selv med varmen var det mer behagelig med bukse og genser – når jeg klipper hekk blir jeg ofte ganske oppskrapet på bein og armer fordi en halvklipt hekk har mange skarpe greiner. Med bukse og genser ble det ingen skrapemerker og armer og ben er fremdeles like hele – hvorfor jeg ikke har tenkt på det før…vel, tanken slo meg rett og slett ikke.

Siden jeg klipper hekken med en hekkesaks – manuell variant – har jeg tatt det i etapper. Så i dag ble jeg endelig ferdig og hekken ser så mye bedre ut! Når jeg ikke har før-bilder ser jeg ingen grunn til etter-bilder fordi da er det i alle fall ingen som virkelig kan se jobben jeg har gjort. For det er en jobb! Poenget er uansett at jeg (endelig) ble ferdig – og nei, jeg er ikke glad i tujahekk.

Jeg ryddet litt mer i hagen – jeg har en hekk med buskmure – eller jeg har teknisk sett to foran huset og en bak – og innimellom de blir det alltid mye grass som er umulig å klippe med gressklipperen. Så der satt jeg på kne – med rumpa i været og hodet og armer stukket langt innimellom murene og luket så mye grass jeg klarte. Snakk om god trening for rumpa! Tross alt måtte jeg klare å holde balansen så jeg ikke tippet inn i hekken med buskmure (min har gule blomster) – noe som ikke alltid var like enkelt. Jeg er absolutt ikke ferdig med den delen av prosjektet, men jeg kom et stykke på vei. Godt mulig det blir mer rumpa i været i morgen…

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg