Litt fremgang er også fremgang

Ullgarn + slankeprosjekt = sant.

Riktignok ble det mindre slanking av ullgarnet i går, men all fremgang er fremgang. Målet er jo å lage ting av ullgarnet jeg har (og alt det andre garnet også etterhvert, men jeg har startet med ullgarnet – slankeprosjektet ble tross alt startet i vinter…).

Neste mål vil være å selge mesteparten av det jeg lager.

For eksempel har jeg ikke behov for babytepper, men jeg har innsett at jeg virkelig liker å strikke dem. Så i går ble det 4,5 cm strikket og det er nå 16 g igjen av nøste nummer fire.

Pulsvarmere har jeg mange av etterhvert; flere par jeg bruker og en god bunke som jeg håper å få solgt. Jobber nå med enda ett par – disse er blå i perlestrikk. Foreløpig går det litt sakte, men så lenge det går fremover er jeg fornøyd. Jeg startet med 40g av det garnet i går og avsluttet med 36 g.

Totalen for gårsdagens strikking blir dermed: (32-16) + (40-36) = 20g. Med tanke på at garnnøster flest er 50g, så strikket jeg nesten et halvt nøste i går – fornøyd med det 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg