Lite fremgang med bakoverstrikking… [strikkegenser – dag for dag]

I går skjedde det veldig lite med strikkegenseren jeg jobber med. Faktisk gikk det bakover.

Etter å ha unngått å få med meg at det var en knute i garnet, ble det til at jeg bestemte meg for å strikke bakover. Jeg vil jo ikke ha en knute midt i genseren min.

Bakoverstrikk er vel den delen av strikking jeg liker minst (faktisk enda mindre enn å feste tråder…). Så å måtte ta opp ganske mange runder (jeg vet ikke helt hvor mange fordi jeg telte ikke).

Siden det ble lite håndarbeid i går ble jeg ikke ferdig med å strikke bakover, så det må jeg fortsette med i dag.

Det heter seg at fram og tilbake er dobbelt så langt, men når en strikker bakover blir det vel mer som trippel langt? Jeg mener, først frem en gang, så tilbake og så frem en gang til.

Uansett, bare litt bakoverstrikk på bolen i går og ingen fremgang på armen. Hvordan tilbake- og fremgang blir i dag, finner vi ut av i morgen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg