Ignoreringen fortsetter…

Det hvite pannebåndet jeg strikket nesten ferdig (mangler egentlig bare å strikke endene sammen) – fortsetter å bli ignorert. Ups?

Jeg ble ferdig med de korte lilla pulsvarmerne i Sandnes Alpakka i går. Skulle kanskje tro at jeg da ville gjøre ferdig pannebåndet, men neida.

Nok en gang startet jeg på noe nytt: ullsokker.

Følte at det var en stund siden jeg hadde strikket sokker nå – blitt ganske mange par med pulsvarmere nå…så det var på tide.

Veide et par sokker jeg har strikket med samme garn før – de veide 75 gram, så dette paret jeg nå har startet vil bli litt kortere på skaftet fordi jeg bare hadde 70 gram som utgangspunkt. Sånn blir det noen ganger.

Jeg strikker sokkene fra tåen og opp – og har et håp om at det vil gjøre det enda enklere å både få de like og få brukt opp alt garnet. Allerede har jeg strikket nok på begge tærne så det bare er 45 gram igjen.

Så totalen jeg strikket i går ble hele 32 gram – nok en gang et tall jeg er veldig fornøyd med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg