Hva tjente jeg på bloggen i juli?

Jeg liker å tjene penger fordi jeg har alltid noe jeg ønsker å bruke dem på.

Uheldigvis for meg så blir det ikke utbetalt noe før jeg når en viss sum, og den er ganske langt vekk.

Heldigvis blogger jeg ikke for pengene. Jeg skriver fordi jeg liker å skrive og om noen syns det er interessant, er det ekstra hyggelig.

Hver måned er jeg likevel spent på hvilket tall som kommer i mailen (og når mailen kommer – det er litt variabelt).

Jeg postet ganske mye i juli fordi jeg hadde muligheten til det siden jeg hadde ferie hele måneden. Økningen i lesertall fra juni til juli var på 26,6%.

Tallet for inntjening var derimot ikke så ulikt fra juni. I juli tjente jeg kr 10,67,- på bloggen.

4 kommentarer
    1. Alle monner drar…..;-) Jeg har blogget i 11 måneder og fikk her om dagen beskjed om at jeg har kommet opp i kr.500,- og kan fakturere! Jippi. Bra årslønn…hehe… Men så spørs det hvordan jeg skal få fakturert da.

      1. Gratulerer! Nei, årslønnen er ikke akkurat den helt store… Regner med at du kan bruke et gratisprogram. Jeg testet ut Conta en gang og det fungerte greit. Finnes sikkert andre programmer du kan bruke også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg