Votter – nå med mønster

Jeg har gjort det, jeg har klart å strikke et par votter med mønster!

Tenk, at for bare en måned siden visste jeg ikke hvordan jeg skulle strikke votter – spesielt tommelen. Det er utrolig hva som kan forandre seg i løpet av kort tid. Jeg har knekt en strikkekode og er spent på fortsettelsen.

Lenge strikket jeg bare sokker fordi det og skjerf var det eneste jeg visste hvordan jeg skulle strikke. Riktignok har jeg ikke strikket mange skjerf, det ble litt for ensformig i lengden. Sokker derimot, har jeg strikket en god del av – uten mønster av noe slag, men det er noe mer enn bare frem og tilbake (helen har tre komponenter og så er det avslutningen når jeg kommer til tåen).

Å strikke votter – med mønster – er en utvidelse av reportoaret mitt. Hva blir det neste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg