To votter og begge har tommel!

Jeg har klart det! Jeg har strikket et par med votter og begge har tommel – og de ser fine ut.

Lenge trodde jeg ikke at jeg skulle klare det. At jeg aldri ville skjønne det, for selv om jeg leste oppskriften sikkert nærmere ti ganger så forstod jeg det ikke. Heldigvis finnes internett; spesifikt YouTube og en video jeg fant som gjorde at lyspæren slo seg på i hjernen min.

Ja, de er ensfaget, men det er et par. En høyrevott og en venstrevott – begge med fine tomler. (ja, det er viktig å kunne skryte av seg selv når en endelig får til noe en har hatt lyst til i flere år!)

Neste mål blir å klare å strikke votter med mønster – noe jeg heller aldri har gjort før.

Har du strikket noe i det siste?

2 kommentarer
    1. Så flink du er😀Flotte votter du har strikket og neste gang klarer du mønsterstrikk, det er jeg helt sikker på. Jeg strikker mye og har sikkert en halv garnbutikk hjemme🙈 Akkurat nå er det sokker som er på pinnene, koser meg 😀Ha en fin dag videre,😄😜😜

      1. Takk! Er så gira fordi jeg endelig har skjønt tommel at jeg fant noe garn hjemme, og har allerede startet på votter med mønster!
        Genialt å ha mye garn hjemme – da slipper du aldri opp for det og det er fritt frem for nye prosjekter (selv om garnbutikken skulle være stengt). Elsker å strikke sokker (uten mønster) – praktisk, enkelt og supert å kose seg med 😊 Jeg håper du har en fin kveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg