Ta med naturen inn

Noe jeg ikke har gjort siden jeg var liten er å plukke blomster mens jeg er ute å går tur.

Må se om jeg har en bok om ville blomster så jeg kan finne ut av hva de heter. Bortsett fra liljekonvallen – det er den eneste av de seks forskjellige blomstene jeg vet hva heter.

Grei måte å ta små pauser på når en går tur i varmen. Jeg er ikke så glad i smelte, og jeg har dessuten gått litt lite tur i det siste så formen er ikke best. Så små stopp for å plukke blomster på veien fant jeg ut av var en fin måte å gjøre det på.

Å ha ville blomster i en liten vase på bordet så jeg kan se dem når jeg slapper av på sofaen og ser på noe på YouTube – bringer litt av naturen inn i huset.

Har du plukket villblomster i det siste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg