Store prosjekter på gang

Forleden sa jeg at jeg skulle starte å hekle på et sengeteppe (til enkeltseng denne gangen) og jeg har allerede kommet et godt stykke på første remsen.

Det andre prosjektet jeg har startet med er et skjerf. Det blir grønt, mykt og varmt. Skjerf er enkelt å strikke når jeg ikke har noe mønster, men bare strikker rett frem og tilbake. Kan ikke huske forrige gang jeg strikket skjerf og koser meg maks. Garnet er Drops Baby Merino og det er i 100% ull (noe jeg vanligvis ikke er fan av fordi jeg oftest syns at ull klør). Heldigvis for meg er dette et mykt ullgarn som ikke klør virker det som?

Grønnfargen syns ikke så godt på dette bildet, men jeg har i det minste klart å strikke forholdsvis jevnt.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg