Starten på en realistisk liste?

Jeg vet det er over en måned igjen, men ønskeliste har begynt å ta form. Min ønskeliste i alle fall – jeg vet ikke hvordan det står til med din?

Siden jeg har testet ut ullshortsen jeg strikket har jeg innsett at selv om jeg vil endre den litt, er den helt fantastisk – så jeg vil hvertfall strikke minst to til!

Når jeg flyttet så kastet (!) jeg faktisk stekepannen jeg hadde; den var ikke akkurat flat lenger så alt som var i midten ble svidd på et blunk, mens det som var langs kantene ikke ble stekt… Dermed tenker jeg at en jernstekepanne har ekstremt liten sannsynlighet for å endre form.

Et skjørt jeg har hatt i over tjue år begynner å bli litt slitt, så det er på tide med noe nytt 😊

Puslespill er en hobby jeg har, men jeg har faktisk ikke et eneste julepuslespill. Den andre grunnen til at jeg ønsker meg et julepuslespill er for å kunne lage egen adventskalender til neste år: dele antall puslespillbrikker i 24 hauger og legge en haug hver dag i adventstiden. Ønsker meg andre puslespill også altså, men det var julepuslespillene som stod først på denne listen.

Jeg ønsker meg også garn til å strikke et ullpledd, men har foreløpig ikke klart å bestemme meg for hvilket garn jeg vil bruke og heller ikke farge, så der må jeg i tenkeboksen.

Ellers har jeg ikke så mange ønsker, for det største (og på mange måter viktigste) er fullstendig urealistisk å sette på en ønskeliste…et småbruk!

Har du begynt å skrive ønskeliste til jul?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg