Skakk tur – nådde ikke toppen

Jeg tok en liten pause fra utpakking og vedstabling. Været er herlig, så tenkte jeg ville benytte sjansen.

Viktig å huske på når det er varmt: ha med drikke selv på korte turer.

Litt bedre kondis ville sikkert også vært lurt, men det er en sak jeg jobber med (sånn som veldig mye annet om dagen). Turen jeg startet på var grei de først 500 meterne; bare litt oppoverbakke. Så ble det brattere. Ganske så skrått faktisk. Det gjorde at utsikten fort ble bra. Oppover gikk det greit å gå, men så stoppet jeg litt midt i en bakke for å få igjen pusten. Snudde meg og så på utsikten – det var da det slo meg. Nedoverbakken blir mindre gøy…

Bildet ser ganske så skeivt ut, men jeg holdt kameraet vannrett – så bakken oppover er så bratt… Forsåvidt enkelt å se på trærne – de grodde rett opp…

Siden jeg ikke hadde med noe å drikke, og det føltes som jeg gikk i 45 graders vinkel oppover, gikk jeg ikke til toppen denne gangen. Dessuten – jeg har mye å gjøre hjemme, så det er greit å ha nok energi 🌱

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg