Salg på favoritter

Reklame | Ellos, Royale Design

Om de er dine favoritter vet jeg ikke, men de er noen av mine.

Er det noe jeg gjør hver dag så er det å drikke te, gjerne flere kopper (kaffe har aldri vært greia for meg). Derfor blir jeg alltid fornøyd når det er salg på te for da kan jeg kjøpe litt mer og lagre opp.

Hvor er salget? Meny-butikker.

Hvor mye avslag? 30% Det høres kanskje ikke så mye ut, men siden jeg drikker en del te tar jeg alle avslagene jeg får. Dessuten syns jeg ikke så ofte at det er salg på te – i alle fall ikke mine favoritter.

Hva er dine favoritter når det gjelder salg og varm drikke?

Alessi//Severin//Kitchen Craft//Severin

6 kommentarer
    1. Jeg drikker også mye te, og noen dager flere kopper i løpe av en dag. Jeg har de siste årene drukket kaffe latte, men jeg liker ikke vanlig svart kaffe. Jeg er absolutt en te-person 🙂

        1. Ja kaffe latte smaker kaffe, men jeg synes det blir mildere i smaken på en måte. Siden det er melk opp i. Jeg liker kamomille te, English breakfast tea, chai og frukt te 😊

            1. Hei, jeg liker veldig godt den Alessi tesilen i reklamen over. Er det noen som kan forklare meg i detalj hvordan den brukes?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg