Prosjekthylle på gang…

Garn er noe jeg syns det er gøy å jobbe med – strikke, hekle og veve (når jeg har mulighet). For øyeblikket holder jeg på med tre ulike (egentlig fem ulike) prosjekter, men jeg har en del garn… Lenge slet jeg med å vite hva jeg ønsket å lage av garnet jeg har, men nå har jeg funnet – om enn ikke en løsning – så i alle fall en (for meg) god måte å planlegge på.

Tross alt er det noen ganger vanskelig å vite hva en skal lage av garn når en bare har et nøste eller et nøste og litt ekstra – det begrenser seg en del. Spesielt når mesteparten av garnet er såpass gammelt at jeg ikke bare kan dra til en butikk og kjøpe mer – fordi det rett og slett ikke finnes i salg lenger. Det er ikke lenge siden jeg innså at garn faktisk er mye mer ferskvare enn jeg trodde.

Så nå ligger ullgarnet mitt på utstilling i en smal bokhylle så jeg kan stirre det i senk og kanskje få noen ideer til hva jeg kan lage. For meg har det vært en hjelp. Så nå har jeg også en prosjekthylle til noe av garnet mitt. I prosjekthyllen har jeg garn jeg jobber med, men også garn som ligger sammen med mønster jeg har funnet så jeg vet det er nok garn til prosjektet. Noe som også vil gjøre det enklere når jeg fullfører ett prosjekt for da er det bare å ta et nytt fra prosjekthyllen og starte på det.

Hvordan velger du ditt neste garnprosjekt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg