Paprikaen dør? Paprikaen lever!

Jeg tror jorden jeg har sådd paprikafrø i er litt i tyngste laget for noen av dem… I alle fall for den ene. Hodet kom aldri opp av jorden – så det ble aldri et bladpar på toppen. Så den pines sakte til døden. Heldigvis har det kommet opp en paprika som ser ut til å ha det fint. Det er også flere andre som er i ferd med å starte, men jeg tror et par flere har litt utfordringer med å få hodet opp av jorda. Det er tydeligvis litt tungt, men da har jeg allerede lært noe i år! Når jeg sår frø burde jeg ikke ha for tung og kompakt jord. Kanskje ikke så rart egentlig, de er jo ikke så store og sterke i det de spirer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg