På butikken når en føler seg fyllesyk?

Jeg har innsett at jeg ikke trenger alkohol for følelsen av ødelagt kropp – totalt utslitt – det er bare å legge seg mye senere enn vanlig. I går var jeg hos en venninne og det ble så mye hyggelig skravling at jeg ikke var hjemme før nærmere halv to på natta…

Så selv om jeg sov godt og sto opp i ni-tiden, er kroppen min totalt ødelagt i dag. Kroppen og hodet henger ikke sammen og kroppen føles som den har trent i mange uker og trenger en lang og seriøs pause. Jeg satser på at jeg føler meg bedre i morgen (det blir tidlig til sengs i dag…).

Planen var å handle melk, salt og speltrundstykker, men det ble med både pizza (som blir dagens middag fordi jeg ikke orker å lage annen mat), potetgull og sjokolade. Jaja, det er tross alt helg så en kan kose seg litt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg