Nyklipt, nye blogger og topplisten

Kan ærlig innrømme at jeg ikke husker forrige gang jeg var hos frisøren – det tyder på at det er en stund siden for å si det sånn… Så det var på tide. Håret var slitt og tuppene var begynt å splitte seg – et tydelig tegn på at jeg burde gjort dette tidligere. På den annen side – bedre sent enn aldri. Så nå er jeg nyklipt og håret mitt ser sunnere ut enn det har gjort på lenge.

Også i dag er jeg på topplisten. Når jeg klipper bildet av listen får jeg ofte med to blogger på kjøpet på toppen av bildet, men disse to bloggene har jeg aldri besøkt før.

Veralynn nyter balkonglivet med en kjip skulder og en bok (hvilken får vi ikke vite). Jeg tenker automatisk at dette er en hverdagsblogg og jeg liker å innimellom se en smakebit av andre personers liv (nysgjerrigheten lenge leve).

Tomsmatprat skriver om trøfler – noe jeg aldri tror jeg har smakt (men så er ikke jeg så kreativ i matveien heller). Med tanke på både tema og navnet på bloggen tenker jeg matblogg. Jeg skjønner hvorfor mange liker matblogger – det er mye informasjon og tips der, men jeg er for mye vanemenneske i matveien til at jeg tror jeg noen gang kommer til å være så intressert i det. Heldigvis er vi forskjellige!

4 kommentarer
    1. Veldig hyggelig at du stakk innom bloggen min, alltid koselig med nye lesere og bloggvenner 🥰 Jeg fortalte deg jo i kommentaren på min blogg hvilken bok det ble, og jeg kan jo si det her også. Min skyld av Abid Raja.

    2. Jeg orker ikke matblogger, jeg blir snart gal av dem, nå har veldig mange blogger som ikke er matblogger begynt å legge ut oppskrifter. Altså, hva med å bare kjøpe Ingrid Espelid Hovigs blårutete kokebok eller den store blå boken «Profesjonell matlaging». Bedre blir det ikke, så hvorfor alle disse matbloggene??! 😜🤪😂

      1. Jeg kan skjønne at for noen er det greit å holde seg til kun et tema, men jeg hadde gått lei utrolig fort. Selv har jeg noen kokebøker, men lager stort sett det samme så kanskje jeg burde benytte meg av bøkene? Får håpe de lager maten (og oppskriftene) fordi de koser seg med det. Dessuten, om du kan det grunnleggende er det bare egen fantasi som setter grenser – kanskje mange bare ikke har fantasi lenger og må låne andre sin? Ikke vet jeg, jeg bare spør mamma (hun lager best middag!) 😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg