Nesten nytt pinneprosjekt

Husletingen er et slitsomt prosjekt. Møbelsalg er et opp og ned prosjekt. Nedvasking av hus er et deltidsprosjekt når noe blir tomt. Strikking er et alltid-prosjekt og et pauseprosjekt.

Dagens prosjekt nærmer seg faktisk en uke gammelt.

Jeg har innsett at når jeg er veldig overveldet må jeg ha noe å gjøre som roer meg – og hva er bedre enn et strikketøy og en kopp te?

Vel, bortsett fra at hullmønsteret på denne t-skjorten måtte jeg strikke 6 (!) ganger for å klare å få det riktig. Mønsteret er gratis hos drops og t-skjorten heter Summer Halo. Jeg bruker et helt annet garn enn det som står i mønsteret, så størrelsen blir sikkert ikke lik for å si det sånn. På den annen side, jeg hadde garn jeg kunne bruke og dette blir min første t-skjorte og første gang jeg strikker ovenfra og ned. Viktig å teste ut nye ting.

Syns jeg har kommet godt lang på bare seks dager for har allerede satt av masker til ermer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg