Nå er det offisielt!

At hjemmelagd fiskegrateng er uendelig mye bedre enn butikk-kjøpt fiskegrateng har vært en offisiell sannhet lenge for min del.

Det som er en ny offisiell sannhet (i alle fall for meg) er at det spiller ingen rolle om den hjemmelagde fiskegratengen er lagd med sei eller torsk.

I mange år har jeg hovedsaklig spist rød fisk (laks og ørret) og ikke vært generelt fan av hvit fisk. Fiskegrateng derimot, har vært helt greit (men jeg har vært utrolig dårlig på å ta meg tid til å lage det selv). Nå som jeg for tiden bor hos mine foreldre (ja, jeg leter fremdeles desperat etter ny bolig) blir det en del andre type middager enn jeg har lagd når jeg bodde alene.

Så i løpet av den (de?) sist(e) uken(e) har vi hatt fiskegrateng flere ganger – en med torsk og en med sei. Jeg liker begge, så nå har jeg fått uvidet reportoaret av middager jeg kommer til å lage når jeg flytter for meg selv igjen (kryss fingrene for at det snart skjer!).

Liker du fiskegrateng? Lager du selv eller kjøper du sånn butikk-greie?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg