Klokke på armen eller på mobilen?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Bruker du klokke på armen eller klokke på mobilen?

Selv bruker jeg litt begge deler, men mest klokke på armen. Jeg husker ikke akkurat når jeg fikk klokke til å ha på armen, men tror jeg var fem-seks år gammel kanskje. Så de få gangene batteriet stopper og det må skiftes – og jeg dermed er uten klokke en liten stund, så føler jeg meg naken. Så selv om jeg noen ganger ser på hva klokka er mens jeg sjekker noe på mobilen, må jeg alltid ha klokke på armen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg