Klar til jul (i alle fall pakkene…)

Det er alltid mye som kan ordnes til jul: julevasken, kakebaking, pynting, innkjøp av julegaver, julebord (avlyst for mange i år), julegrøt (familietradisjon som pandemien avlyste i år) og innpakking av julegavene.

Pyntingen gjorde jeg for et par uker siden, julevasken og kakebakingen – vel, jeg vasker litt av gangen og kaker spiser jeg ikke mest av og innkjøp av gavene er ferdig så det var bare innpakking igjen. Det er nå fullført og det eneste jeg mangler til jul er selve julefølelsen. Snøen var kommet, men den har forsvunnet igjen (som den første snøen om året stort sett gjør), så dermed blir det ikke hjelp fra snøen med å få julefølelsen heller. Så om du har noen tips som kan gi meg julefølelsen – fritt frem!

Jeg har ikke noe juletre å legge gavene under mens de venter på jul, så de ligger i pose og nett på kontoret. Tenkte jeg like godt kunne gjøre det enkelt når alt skal være samlet på ett sted.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg