Jeg gikk på en smell…

Reklame | Bakeren og Kokken

I mange år har jeg hatt en regel for meg selv for å ikke bli lei, men i år gikk jeg på en smell.

Jeg har begynt å høre på julemusikk! Det er noe jeg vanligvis ikke starter med før enten 1. søndag i advent eller 1. desember – alt etter hva som kommer først.

Smellen var likevel ikke så stor som den kunne vært; foreløpig har jeg ikke begynte å sette ut julepynten. Uansett så er det ikke lenge til helgen (ja, jeg vet det er mandag i dag) og da er det “lov”.

Karamelleriet 2020 White Christmas Julekalender//Princess Bubble Vaffeljern//Åviken Diamond Krumkakejern 908//Design House Stockholm Krus 28 cl – Løvetannpikene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg