Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv?

Nok en gang har jeg gjort det – startet på et nytt håndarbeide før forrige var ferdig. Vel, i mitt forsvar er det fordi det jeg allerede holdt på med er for stort til å ta med seg noe sted (i alle fall for stort til at jeg ønsker å frakte det noe sted…). Så når jeg på torsdag skulle hjem til mine foreldre en tur, fant jeg nytt garn og mønster og startet på et nytt håndarbeide.

Denne gangen blir det en juleløper. Enkelt å ta med seg som håndarbeid om en skal bort en liten tur. Dessuten, det går fort mot jul og om jeg skal pynte med denne er det jo greit å være ferdig før jul…

Håndarbeidet som er for stort til at jeg ønsker å ta det med noe sted er et heklet sengeteppe. Eller, det er jo ikke ferdig – jeg er i ferd med å sy sammen remser jeg har heklet som vil bli til et sengeteppe når jeg blir ferdig med det.

Joda, jeg vil jo bli ferdig med det også, men det er ikke juleforberedelser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg