Hvor skal jeg begynne???

Når noe en har tenkt på, ønsket og håpet på i flere år faktisk skjer, er det fort gjort å bli litt satt ut.

Riktignok hadde jeg ikke gjort noe med det før for en måned siden, men noen ting går (utrolig nok) fort når en først begynner.

Mitt første møte med megler var 1. juni og i går aksepterte jeg budet som kom inn, så da var boligen min solgt. Overtakelse blir 1. september, så nå har jeg to måneder på meg til, vel, alt?

Å finne meg et nytt sted å bo er ganske viktig, jeg må jo ha et sted å flytte når jeg skal ut herfra jeg er. Akkurat den er enkel å vite hva jeg skal gjøre med: lete hver dag til jeg finner noe.

Alle tingene jeg har derimot, der sliter jeg litt mer med å vite hvor jeg skal begynne. Jeg har et hus med tre soverom, et loft og en utebod. Det er mye ting overalt…Så hvor jeg skal begynne er det store spørsmålet.

En ting er sikkert – jeg har fire “hauger” jeg har bestemt meg for å lage: beholde, kaste, donere/gi bort og selge.

Burde jeg ta det rom for rom, kategori for kategori, helt tilfeldig eller finnes det andre måter å gjøre det på?

Uansett, det blir en stor jobb så jeg er glad jeg har håndarbeid jeg kan holde på med når det blir for overveldende og frustrerende.

Hvordan ville du gjort det? Har du noen gode tips?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg