Henge eller snurre?

Hva gjør du med klesvasken for å tørke den?

Henger du den opp på et tørkestativ eller lar du den få en omgang i tørketrommelen? Det er fordeler og ulemper med begge delene.

Selv henger jeg opp klesvasken på tørkestativet fordi jeg har ikke tørketrommel så det er ikke et alternativ for min del. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde tørketrommel (sengetøy om vinteren for eksempel), men de få gangene jeg har hatt behov for tørketrommel (måtte vaske en jakke) har jeg heldigvis fått lov til å ta det med hjem til mine foreldre (som har tørketrommel).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg