Gårsdagens lunsj = dagens frokost

I går bakte jeg horn til lunsj som en form for takk for hjelpen med første store flyttelass.

Heldigvis for meg ble det noen igjen, så de passer perfekt som frokost i dag. Kan faktisk ikke huske forrige gang jeg bakte, så det begynte å bli en stund siden. Følte meg litt mer hjemme mens jeg bakte i går så det var bra.

Tross alt er det bare andre dagen jeg våkner i mitt nye hus; og det vil nok ta litt tid å føle meg ordentlig hjemme. Nå er det mest kaos.

Jeg kunne sikkert vært mer effektiv med utpakkingen, men det er såpass overveldende med en full omveltning av livet – så jeg tar det med ro. Å flytte til et nytt sted, hvor jeg ikke kjenner noen, et stort hus med stor tomt og mye å gjøre…vel, jeg ville ha en forandring og skrive et helt nytt kapittel i livets bok – ingen tvil om at det skjer (håper bare det vil gå bra).

Dagens vær er foreløpig overskyet og smågrått med nesten 10 varmegrader, og bittelitt flytende tåke på en fjelltopp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg