Ble det noe penger denne måneden?

Penger inn er litt begrenset om dagen.

Jeg er fremdeles arbeidsledig etter å ha mistet jobben på grunn av nedskjæring og dagpenger fra NAV er bare såvidt nok til å dekke regningene. Heldigvis har jeg sparekonto så jeg foreløpig har nok penger til å kjøpe mat for (nei, jeg regner ikke mat som regning…).

Om jeg hadde vært flink med blogging og fått mange besøk… Det kunne vært noe, men jeg mangler trikset som gjør at det skjer (tydeligvis).

Må jeg begynne å skrive om mat? For det er virkelig ikke min greie. Altså, jeg spiser mat flere ganger hver dag, men det går mye i det samme (burde sikker spise noe mer variert) så jeg tviler på om det ville vært en stor hit for å si det sånn.

Må jeg lage facebook-gruppe for bloggen og dele alle innlegg der? Ville sikkert vært lurt, men føler at det fort kan bli mye styr.

Må jeg dele bloggen på facebook og andre sosiale medier? Kunne sikkert gjort det innimellom, men det å finne ut hva jeg skulle delt hvor og hvordan finne grupper å dele i… hm, det skjer nok ikke det heller.

Må jeg legge ut mange blogginnlegg hver dag? Da tror jeg kreativiteten hadde avgått ved døden ganske raskt…

Tilbake til pengene.

Fikk mail fra Egmont tidligere i dag med hva jeg “tjente” på bloggen for mai. Jeg skriver “tjente” i hermetegn for jeg rakk ikke opp til nedre utbetalingsgrense denne gangen heller. På den annen side – jeg kommer nærmere grensen hver måned og om jeg fortsetter som jeg gjorde i mai kan det være jeg får utbetaling i november…

Så hva var “inntekten” min fra bloggen i mai? Jo, hele 46,78 kroner. Kan ikke akkurat skryte på meg at bloggen lønner seg 🤣

2 kommentarer
    1. Tror ikke blogg eller sosiale media er veien å gå for å bli rik nei. Tror også at om man havner helt på toppen, kan den personlige prisen bli høyere en hva man føler pengene er verdt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg