Avskjedsfest fra jobb

Nå er det riktignok nesten en måned siden jeg sluttet på jobben, men sånn er det å slutte midt i ferien. Avskjeden blir ikke akkurat når det faktisk skjer. Så lørdagen som var hadde vi avskjedsfest for både min sjef og meg. Det føltes litt merkelig, kanskje spesielt siden vi begge går fra samme sted til et nytt sted – hvor hun fortsetter som sjefen min. Jeg har aldri vært i den situasjonen før.

Det var både hyggelig og vemodig – jeg har tross alt vært der i nesten 7 år (manglet bare en måned..). Fikk en nydelig blomsterbukett som nå står midt på studebordet mitt og lyser opp stua. Fikk også et gavekort som jeg (foreløpig) ikke aner hva jeg vil bruke på.

Mat, drikke og godt selskap, og jeg som ikke husket å ta et eneste bilde.

#jobb #arbeid #avslutning #avskjed

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg