Gårsdagens shopping

Det var Handelens dag i Sandefjord i går, men siden jeg var på jobb hele dagen og skulle videre til ei venninne rett etterpå, ble det ikke tid til noe særlig shopping. Likevel rakk jeg innom Norli og fikk kjøpt med meg tre bøker. De var tross alt på salg, riktignok i pocket, men totalsummen ble enda mindre enn det jeg trodde det kom til å bli, så det var en hyggelig overraskelse når jeg skulle betale.

Bøkene er på henholdsvis 921, 903 og 1081 sider! Lurer veldig på når jeg skal rekke å lese dem…

Jeg var også innom H & M for å kjøpe et par hvite tøysko, men siden de ikke hadde størrelsen min, fikk jeg ikke gjort det denne gangen. Jeg satser på at de får dem inn igjen i min størrelse. Det er jo bare å gå innom senere (og eventuelt spørre – det rakk jeg ikke i går).

Dagens middag blir bakt potet med masse fyll – jeg har fått helt dilla de siste dagene, det er jo så enkelt og så godt 🙂

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg