Shotteglass på lørdagskvelden?

En periode i livet festet jeg mye, og syns det dermed var artig å samle på shotteglass fra rundt i verden. Riktignok reiste ikke jeg så mye, men det hendte at venner av meg var ute på tur. Dermed har jeg shotteglass fra mange steder i verden. Har jeg brukt noen av dem? Nei, men jeg tenkte det var en gøy ting å ha. Dessuten samlet jeg på mye forskjellig, så hvorfor ikke samle på shotteglass?

Fra rundt omkring i Norge til mange steder i utlandet (Orlando Florida, Tyrkia, New Zealand, Tyskland, Polen, Island og haugevis av andre steder).

Noen av shotteglassene er mer spesielle – mindre av det helt tradisjonelle utseendet. Uansett, jeg funderer nå på om jeg skal kvitte meg med samlingen. Det er sjeldent jeg fester lenger, og dessuten brukte jeg dem ikke. Hadde jeg hatt er godt sted å stille dem ut hadde det vært artig, men det har jeg ikke. Så jeg lurer på om det er på tide å ta farvel med samlingen av shotteglass (kanskje bortsett fra noen på det siste bildet fordi de har et spesielt utseendet).

Hva ville du gjort med en sånn samling?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg