Noe er på gang!

For nesten to uker siden sådde jeg de første frøene i år. Nå er det i ferd med å skje noe. Eller, både stemorsblomstene og løvemunn kom opp for flere dager siden. De strekker seg etter lyset så godt de bare kan, så jeg tror nok plantene kommer til å bli ganske skeive… Vel, jeg får snu de rundt innimellom så det ikke blir for ille.

Paprikaen derimot, tar som vanlig litt lenger tid. Likevel, den ene har startet – de andre lar vente på seg. At det tar tid med paprika er noe jeg er klar over, så jeg forventer aldri at det skjer noe før etter minst to uker.

Det er en stund til jeg kan starte noe mer så vidt jeg vet, men det føltes godt å kunne starte med noe i alle fall. Hva det neste blir (og når det blir) er jeg foreløpig ikke sikker på, men det er definitivt mer som skal i gang etterhvert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg