National Novel Writing Month (NaNoWriMo)

Å skrive er noe jeg gjør i ulike former hver dag. November kalles mange steder for National Novel Writing Month – så rett og slett en måned for skriving. Gjerne en bok (jeg tror det er hovedpoenget i alle fall). Det betyr ikke at jeg har noen planer om å skrive bok denne måneden. Hadde det vært interesant å gjøre et forsøk på å skrive en roman? Absolutt. Jeg har til og med en ide jeg liker godt, men aner ikke hvordan jeg ville gjennomført det fordi det mangler så mange deler i historien. Kanskje jeg kan skrive historien en gang i fremtiden.

Enn så lenge nøyer jeg meg med å skrive en form for dagbok hver dag, og så blogger jeg jo her til stadighet. Siden en del av målet i NaNoWriMo er å skrive hver dag, tenkte jeg at jeg kunne gjøre et forsøk på å skrive her på bloggen hver dag. Det er noe jeg har fått til før – å legge ut noe hver dag, men det er ikke alltid like enkelt. Tross alt er ikke energinivået mitt likt hver dag, ei heller ideene… Så vi får se.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg