Juli – sparerate og nettoverdi

Den månedlige oversikten over hovedpunktene i økonomien min.

Spareraten min var i ferd med å havne under den ønskelige prosenten, så jeg satte litt ekstra inn på boliglånet – kun for å komme dit jeg ønsket. Heldigvis hadde jeg nok penger til det denne gangen. Den totale spareraten ble for juli 50,07%, men ren sparing var på ynkelige 3,31%. Det er lett å se hvor pengene går for å si det sånn.

Nettoverdien fortsetter å øke, noe som gjør meg veldig fornøyd. Fondet gikk litt opp i verdi og jeg betalte litt ekstra på boliglånet, noe som gjør at totalen bedrer seg.

Boliglånet hopper og spretter litt fordi rentene er i endring. Nåværende terminbeløp er på kr 4.652,52, men er noe på vei opp på grunn av renter. Selv om det ikke utgjør så mye, er det gøy å se at det endrer seg når jeg betaler ekstra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg