Hvem vil være med på en utfordring i juli?

Har du utfordret deg selv til å gjøre noe i det siste?

Jeg er nemlig ikke alltid like flink til det, dermed tenkte jeg at vi kunne gjøre noe i fellesskap?

Juli er jo måneden hvor mange har ferie. Det blir fort late dager, men vi trenger alle litt frisk luft og bevegelse. Jeg snakker ikke om å løpe ti kilometer hver dag – det har ikke jeg en sjanse i havet til å klare i hvertfall.

Derfor tenkte jeg at vi kunne sette oss et felles mål, men også hver for oss. Nå vet ikke jeg om du liker å gå tur, men det gjør i alle fall jeg. Bortsett fra at dørstokkmila kan føles litt høy og vanskelig noen ganger, er gåturer noe de fleste vil klare å få til.

Så, vil du være med på utfordringen med å gå turer i juli?

Tallet jeg har valgt er å gå minst 15 turer i juli. Joda, jeg vet at det er 31 dager i juli, men noen ganger så er det litt for mye dørstokkmil eller så regner det hele dagen eller så var det familiebursdag eller så… Du skjønner poenget, noen ganger bare går ikke dagene som en hadde sett for seg og da er det greit å ha litt slingringsmonn.

Det ville vært hyggelig om noen ville være med og som du kanskje skjønner så velger du selv hvor mange turer du føler passer for deg å gå i løpet av juli måned. Skriv gjerne i kommentarfeltet hvor mange turer du vil se om du får gått i juli 🥾

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg