Hva er greia lissom?

Hvorfor er det sånn at hver gang jeg ser et program, en video eller en dokumentar om mat, helse, sunnhet, vegetarisme (er det riktig ord?) og kjøttspisere så får jeg skikkelig lyst på potetgull, sjokolade, smågodt, brus og øl? Hva er greia lissom? For øyeblikket sitter jeg og ser på en dokumentar som ligger på YouTube og klarte ikke å la være. Jeg gikk i kjøkkenskapet og hentet en pose med potetgull som jeg nå sitter og momser på mens jeg ser på dokumentaren.

Er det bare meg? Jeg vet at det ikke er det. For mange år siden når det gikk et slankeprogram på TV – en variant av The biggest loser tror jeg det var – satt jeg og min mor og koste oss med sjokolade hver gang vi så på det…

Forresten, om du har tips til andre dokumentarer (om mat, helse, klima, havet, politikk og lignende – og som ligger på YouTube da jeg for tiden ikke har strømmetjenester…) – legg gjerne tipset i kommentarfeltet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg