Her går det unna!

Siden det tross alt var søndag i går, hadde jeg en “lat” dag. Alt er relativt. Lat er ikke nødvendigvis det samme for alle.

Å strikke mesteparten av dagen ville kanskje noen sagt var produktivt, mens andre (les: jeg) kaller det lat. Grunnen er nok at jeg stort sett ser på YouTube mens jeg strikker og jeg sitter (selvfølgelig) stille. Så lenge jeg sitter på rumpa hele dagen føler jeg at jeg er lat, selv om det inkluderer å strikke hele dagen eller studere for den saks skyld. Jeg tror jeg må ha litt bevegelse i kroppen for å ikke føle meg lat.

Uansett, jeg kom langt på strikkingen i går. Overraskende langt. Jeg bestemte meg for å se om det var nok garn til en lue – en dobbel en. Så jeg startet på kronen, og i går strikket jeg så langt at jeg kom både til vrangborden og startet på mønsteret.

I dag har jeg fortsatt litt, men lite foreløpig (dagens strikking er ikke avbildet). Det har vært nydelig dag i hele dag (og jeg har stort sett vært inne). Kanskje jeg får suset meg ut om en stund (må bare bli litt mindre mett etter middagen…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg