Ferieslutt – hva har skjedd?

Den viktigste planen for sommeren var å nyte livet, men det var også andre ting jeg ønsket å gjennomføre.

Faren min har vasket verandaen min, så jeg pusset og oljet den etterpå. Det tok tid og energi, men resultatet er jeg veldig fornøyd med. Læring: husk å sjekke værmeldingen før en oljer, så en ikke risikerer regn den nærmeste tiden etterpå. Heldigvis gikk det bra 🙂

Masse gåturer har jeg vært på. Selv om tanken var å også ta noen litt lenger hjemmefra, endte jeg opp med å vandre rundt i skogen som ikke ligger for langt fra huset fordi det er så enkelt å bare fylle sekken med mat og drikke, knyte på meg skoene og bare gå.

Jeg har klipt gress, plantet blomster og klipt hekk. Spesielt det å klippe hekk har jeg gjort mye av, så har vært tidvis støl i armene.

Lest en haug med bøker har jeg også fått gjort, og om du er nysgjerrig på alle bøkene jeg leste i ferien har jeg en video her:

For første gang på flere år har jeg også både bakt og strikket. Noen ganger mister man gleden over å gjøre ting, men disse to gledene ser ut til å sakte, men sikkert komme tilbake til meg igjen.

Jeg har feiret flere bursdager og tilbrakt tid med både venner og familie.

Blogging og YouTube har jeg også gjort litt av i sommer.

Selvfølgelig klarte jeg å bli solbrent, men heldigvis bare litt. Her har jeg fremdeles et forbedringspotensiale, men jeg er stort sett veldig flink med å smøre meg med solkrem og ikke sitte midt i den sterkeste sola.

Totalt sett har jeg nytt livet og slappet av i sommer og samtidig gjort mye av ting jeg ønsket.

Håper du har hatt en super sommer og fått slappet av på måten som passer deg best.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg