Fått træl på pekefingeren…

Ferdig! Det ble overraskende jevnt.

Helt enkelt, uten mønster – kun rettstrikk frem og tilbake. Jeg koste meg masse og ble så ivrig at jeg tok lite pauser – noe som gjorde at jeg fikk træl på pekefingeren der jeg hele tiden dytter tuppen av pinnen. På starten av skjerfet forventet jeg at pekefingeren ville bli litt sår, men at jeg skulle ha ekstra hard hud flere dager etter at jeg var ferdig med å strikke var ikke det jeg regnet med.

Følte at det ble akkurat passe langt, og det er så utrolig mykt og godt. Selv om det er 100% ull, så klør det ikke (noe ull vanligvis gjør for meg).Garnet er Drops Baby Merino og jeg brukte nesten fem nøster så materialprisen for skjerfet er kr 195,- Da er ikke arbeidstiden tatt med, men det ville ikke blitt billig. Koste meg masse mens jeg strikket, men det tok jo en del tid.

Elsker å kunne holde med på håndarbeid mens jeg ser på YouTube videoer. Denne gangen ble det jo til noe jeg kunne bruke, så det følte jeg gav det litt ekstra verdi.

Håper du har en fin dag og takk for at du leser.

2 kommentarer
    1. Så fint skjerfet ble. Jeg liker å strikke når jeg ser på TV ☺.
      Telen blir nok borte, jeg blir noen ganger sår på fingertuppen.
      Ha en fortsatt fin ettermiddag☺.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg