Vanskelig shopping

Etter jobb i dag dro jeg til et kjøpesenter med mål om å få endelig kjøpt nye sko jeg kan bruke på jobb, og kanskje få tak i nye vintersko. Vintersko har jeg lett etter i et par år nå, men jeg finner ingen jeg vil ha. Høres jo supersær ut, men jeg tenker på det litt som en yrkesskade etter å ha jobbet i mange år i en skobutikk.

I sportsbutikken fant jeg et par joggesko jeg likte godt, så tenkte at de kunne jeg prøve. Det er da det viser seg at de er piggsko; ikke akkurat egnet for å bruke inn på jobb.

Se så fine de var!

Var innom en skobutikk i Oslo her om dagen, og den ene feilen jeg fant med de vinterskoene (som også var på salg), var at de ikke var igjen i min størrelse. Likevel var det de jeg likte best; det er så typisk!

(og ja, det er et latterlig dårlig bilde) Tok bildet mens jeg var forkjøla og frøys og med mobilen. Da blir bildene noen ganger litt blurry.

Bortsett fra det; en skulle tro jeg hadde nok sko. Kanskje jeg får se gjennom de jeg har en gang til så kanskje jeg finner noe jeg kan bruke?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg