Nok en bomtur

Grått og vått ute i dag, så enn så lenge holder jeg meg inne.

På fredagen var jeg derimot ute på vift. Eller, lite vifting, mer kjøring. Hele to timer hver vei. Jeg var nemlig på visning.

Huset var slitent. Smådyr/insekter koste seg i huset med å knaske på det, gulvet i det ene rommet i andre etasje hadde god helning nedover mot veggen med vindu, låven var godt slitt og den ene døra lå knekt på bakken.

Garasjen var ikke så ille, den så faktisk ganske grei (og ny) ut. Anneksen var fullt av tingene til leieboeren, så der var det vanskelig å få et godt inntrykk bortsett fra at det var lite, men beboelig.

Skogen var ikke stor, men det burde være nok ved til eget bruk. Den minste jordet virket greit nok, det store jordet var fuktigere og med mye mer mose enn hva godt var.

Totalt sett var det mye å ta tak i.

Jeg regnet med at når jeg kjøper en bolig vil det være mye å ta tak i, men når prisantydning er over min makspris hjelper det lite. Dessuten er jeg mindre interessert i å kjøpe et hus med knaskende insekter…

Så selv om dette er en av de første gangene jeg har tenkt at utsikten var fantastisk, ble totalen for min del at dette var nok en bomtur. Husletingen fortsetter med andre ord…ønsk meg lykke til?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg