Godkjent!!

I dag fikk jeg tilbakemelding på siste oppgaven jeg leverte på studiene (økologisk landbruk). Oppgaven ble godkjent 🤓 så nå er det bare eksamen som gjenstår for dette semesteret.

Oppgaven kunne leveres på flere ulike måter; rapport, power point presentasjon eller video. Jeg tenkte først å levere en rapport, men ble usikker på hvordan jeg skulle gjøre det. Dermed ble det video.

Å filme seg selv mens en graver i jorda er ikke det enkleste. Følte meg litt snål som graver i jorda og snakker til kameraet – lurte også litt på hva naboer eventuelt ville tenke om de så meg…

Uansett, det er noe med å levere en oppgave. Så måtte vente et par uker før svaret kommer. Heldigvis ble det godkjent!

Så om forkjølelse kan forsvinne blir livet enda bedre 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg