Det var ikke sånn jeg mente!

Nye prosjekter blir ikke alltid som tenkt – i alle fall ikke på første forsøk, eller andre for den saks skyld…

Første test hadde jeg ikke nok garn. Synd, men sånn er livet med garn noen ganger.

Andre forsøket (nåværende forsøk) så vet jeg at jeg har nok garn (tynn merinoull fra Sandnes garn). Sånn sett har jeg en god start. Uten mønster og ikke alltid huske å få med alle detaljer, gjør at andre forsøket ikke ble helt sånn jeg mente. Heldigvis kan jeg også se at det nærmer seg. Noen justeringer må til, men så burde det bli bra. Eller, det vil nok bli flere runder med justeringer fordi jeg ikke har gjort det før. Det er greit. Jeg lærer nye ting.

Denne gangen er målet å også skrive et mønster til det jeg lager. Å skrive mønster har jeg bare gjort en gang før. Skjønt, før jeg skriver mønsteret vil jeg være sikker på at resultatet jeg produserer blir så bra det kan først. Når jeg er ferdig med å skrive mønster blir det en ny utfordring – hvordan finne teststrikkere? (tips mottas med takk; også om du vil “nominere” deg selv!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg