Venstrebeinet mitt smaker godt?

Jeg er en ganske så smakelig person. Bare spør insekter som bruker mennesker som snacks.

Hvorfor er jeg ikke sikker på, men selv allerede nå har jeg begynt å bli spist på. Jeg skal spare dere for bildene.

Venstrebeinet mitt smaker (tydeligvis) best uten at jeg forstår hva som er forskjellen på det og høyrebeinet mitt. Høyrebeinet mitt er nemlig fritt for insektbitt. Venstrebeinet derimot – hele seks steder har jeg nå irriterende stikk. Om noen kan forklare hvorfor det ene beinet er så mye mer smakfullt enn det andre – og hvordan jeg kan unngå å bli spist mer – kunne det vært interessant.

Husvandreren min blomstrer fremdeles. Det er en plante jeg ikke har hatt før, og jeg lurer på om den bare blir lange stengler, eller om det kan klare å buske seg. Har nemlig innsett at lange stengler ikke er min greie; jeg foretrekker mer buskete og fyldige planter.

Uansett, den er utrolig søt enn så lenge, så får vi se om jeg kanskje plutselig gir den en klipp i håp om at den skal buske seg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg