Strikk, strikk, strikk og mer strikk…

Strikkedilla har jeg hatt lenge, og det er vel derfor det blir mye strikking her på bloggen også. Sånn er det når en blir opphengt i noe…

En skulle nesten tro at jeg ikke gjorde annet (men jeg gjør det altså). Uansett, jeg strikket litt i går også.

Lua jeg strikker på, har en liten pause for jeg aner ikke helt hvordan jeg skal få mønsteret fint på toppen…så der blir det tenkepause.

Tenkepausen utnyttes til annen strikk. Pulsvarmere. Ikke akkurat noe nytt, men det blir et par blå – ganske like de jeg strikket forrige gang fordi jeg likte mønsteret så godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg